همواره به روز باشید

ورود به فروشگاه

مناسب ترین وزن پاکت قهوه کدام است؟


در این مقاله می‌خواهیم با انواع بسته‌بندی قهوه‌های رئیس آشنا شویم تا بتوانیم از بین آن‌ها بهترین انتخاب را داشته باشیم.

قهوه رئیس از سال ۱۳۸۰ توانسته است بر اساس تحقیقات صورت گرفته از ذائقه ایرانی جایگاه خاصی را در بین طرفداران قهوه در ایران پیدا کند که امروزه هر فرد قادر است بسته به سلیقه و نیاز خود از بین انواع متنوع دانه‌های قهوه در سراسر ایران آن را خریداری نماید.

بسته بندی قهوه های رئیس

پاکت‌های یک کیلوگرمی و چهار کیلوگرمی قهوه رئیس

 

همانطور که می‌دانید انواع قهوه‌های رئیس علاوه بر پاکت‌های ۲۵۰ گرمی، پاکت‌های یک کیلوگرمی و چهار کیلوگرمی نیز دارند.

بسته‌های با وزن بالا در حال حاضر بیشترین کاربرد را برای مصارف کافه‌ها، رستوران‌ها و هتل‌ها دارند و حتی در بعضی از کافه‌های پر تردد میزان مصرف روزانه به چند ده کیلو می‌رسد که به طبع استفاده از پاکت‌های ۴ کیلویی را برای ایشان در اولویت قرار می‌دهد.

البته در نگاه اول شاید بسته‌های ۲۵۰ گرمی برای استفاده خانگی و بسته‌های یک کیلو و چهار کیلو بیشتر برای کافه‌ها مناسب بیاید اما در واقع برای تمام کسانی که مصرف قهوه روزانه آن‌ها حجم قابل توجهی است، استفاده پاکت‌های یک و چهار کیلو از نظر اقتصادی و همچنین صرفه‌جویی در زمان برای خرید آن‌ها به‌صرفه‌تر است.

نکته دیگری که در استفاده پاکت‌ها با وزن بالا بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد حفظ و نگهداری عطر و طعم قهوه است که بی‌شک مهم‌ترین نکته برای عدم سفارش بسته‌های قهوه یک و چهار کیلوگرمی است. بسته‌بندی پاکت‌های قهوه تاثیر فراوانی در حفظ عطر آن دارد.

مجموعه رئیس می‌کوشد بسته‌بندی‌ها را مطابق استانداردهای جهانی تولید کند تا قهوه تازه ارائه شده تا چندین ماه کیفیت روز اول خود را حفظ نماید.

در بسته‌های ۴ کیلوگرمی همانند بسته‌های ۲۵۰ گرمی این امکان به وسیله زیپ کیپ برای مصرف کنندگان فراهم شده است که پس از هر بار استفاده، پاکت به راحتی بسته و امکان هر گونه تماس با هوای بیرون را نداشته باشد، بدین ترتیب قهوه مورد استفاده در این پاکت برای چندین ماه تازگی (‌Fresh Roast‌) خود را حفظ می‌نماید.

شایان ذکر است که در این بسته‌بندی‌ها یک سوپاپ یکطرفه نیز تعبیه شده است تا گاز دی اکسید کربن (CO2) متصاعد از قهوه تازه را به خارج از آن هدایت نماید. همچنین از نفوذ هوا به داخل پاکت جلوگیری به عمل می آورد که باعث تازه ماندن دانه قهوه می‌شود.

شما نیز می‌توانید قهوه مورد نظر خود را از بین پاکت‌های ۲۵۰ گرمی، یک کیلو گرمی و چهار کیلوگرمی با اطمینان خاطر از حفظ عطر و طعم آن صرفا بر اساس میزان مصرف قهوه خود انتخاب نمایید.

بسته بندی قهوه های رئیس

2 دیدگاه “مناسب ترین وزن پاکت قهوه کدام است؟

کریستین

این دسته بندی وزنی خیلی مفیده ولی برای من که طعم ترش کلمبیا لایت رو می پسندم این مزیت وجود نداره. پرسش اینه که چرا قهوه کلمبیا بایت فقط در بسته های ۲۵۰ گرمی موجوده؟

کافه رئیس

سلام
برای حفظ عطر و طعم قهوه لایت مصارف خانگی بهتر است این قهوه در بسته بندی هایی با وزن کمتر ( ۲۵۰ گرمی ) تهیه شود .

امکان نوشتن دیدگاه وجود ندارد !!