همواره به روز باشید

ورود به فروشگاه

کافه رئیس ۱۹ ساله شد!


مشتریان عزیز و دوستداران رئیس،

تقدیر چنین خواسته که تبریک آغاز ورود به بیستمین سال فعالیت گروه رئیس را نیز من بنویسم. نوزده سال تمام در خدمت شما عزیزان بودیم، از مغازه کوچک جم شروع کردیم و با لطف و پشتیبانی شما عزیزان امروز با تعدادی کافه در تهران و رشت خدمتگزار شما هستیم. با قهوه‌های استارباکس، کاستا و… آغاز کردیم و امروز با قهوه رئیس که در کارخانه قزوین تولید می‌کنیم رضایت بیشتر شما را فراهم کردیم.

توسعه کار ما آن نبود که انتظار داشتیم ولی با وجود سختی‌های راه و حمله کرونا (کووید ۱۹) به بخشی از اهداف خود اگرچه کم، ولی رسیدیم.

همانند سالیان گذشته اقرار می‌کنم که این نمیشد، بدون همدلی و انتقادات سازنده شما عزیزان. این شدنی نبود مگر با گذشت و حمایت شما عزیزان و نهایت این غیر ممکن بود مگر با تلاش شبانه‌روزی همسر، فرزندانم و همکاران عزیزم که با همه سختی‌ها ساختند تا رضایت شما را با اهداف ما هماهنگ و همسان سازند.

اگر از عملکرد ما رضایت دارید سپاس ویژه داریم، اگر انتقادی بر ما دارید کوشش خواهیم کرد شما را نیز در سلک طرفدارانمان ببینیم. رئیس بدون وجود مشتریان قدیمی و جدید معنایی ندارد. همانند گذشته از قهوه ایرانی رئیس حمایت کنید و بدانید که ایرانی و شما عزیزان لایق بهترین‌ها هستید.

با امید به روزهای بهتر همه شما را به هستی بخش میسپارم.

فرشید اصلانی

تولد کافه رییس
با نزدیک شدن به تولد ۱۹ سالگی رئیس، قصد داریم وب ‌سایت رئیس را به شما معرفی کنیم و همچنین در بخش فروشگاه آنلاین همراه شما باشیم.
همزمان با این رویداد، کدهای تخفیفی برای «قهوه ‌های رئیس» در نظر گرفته شده که از ۱۹ الی ۲۱ آذر، به یکی از سه روش زیر در دسترس شما خواهند بود:
🔸دارندگان کارتِ‌ مشتری رئیس که اطلاعات فردی خود را پیش‌تر ثبت کرده‌اند، کد را از طریق SMS دریافت خواهند کرد.
🔸مراجعین حضوری و آنلاین کافه رئیس از ۱۹ الی ۲۱ آذر، کد تخفیف بر روی فاکتور فروششان مهر خواهد شد.
🔸بازدیدکنندگان سایت رئیس در تاریخ ۱۹ الی ۲۱ آذر نیز میتوانند کد تخفیف خود را دریافت کنند.
***کد های تخفیف سه روز (۱۹ الی ۲۱ آذر) اعتبار دارد***