همواره به روز باشید

ورود به فروشگاه

این ترکیب تو را جادو خواهد کرد


قهوه ای که در یونسکو ثبت شد

قهوه هاوس بلند (House Blend)؛ چه چیزی این نوشیدنی را منحصر بفرد می کند؟

 

هاوس بلند قهوه‌ای با طعم دلنشین

قهوه هاوس بلند برای هر فردی که این نوشیدنی را امتحان می‌کند منحصر به فرد است، این دقیقا همان چیزی است که باعث می‌شود هاوس بلند قهوه‌ای خاص و بی‌نظیری باشد. فرآیند ترکیب کردن و سرو کردن این نوشیدنی به سلیقه و ترجیح کمپانی که آن را رست یا توزیع می‌کند بستگی دارد.

قهوه هاوس بلند کافه رئیس نیز قهوه‌ای خاص است که قطعا از نوشیدن آن لذت خواهید برد، اما اگر می‌خواهید در مورد این نوع قهوه بیشتر بدانید در این مقاله با ما همراه باشید.

هاوس بلند به چه معناست؟

هاوس بلند یک اصطلاح دوپهلو در قهوه است؛ می‌تواند بیانگر یک نوشیدنی ساده و قابل اطمینان باشد و یا به معنای چیزی غیرعادی اما محلی که در جای دیگری وجود ندارد به مفهوم و معنی “فقط در خانه ما”.

به علاوه در طول دهه گذشته معنای دیگری به خود گرفته است، استارباکس و برخی کمپانی‌های قهوه هاوس بلند را به همین معنا به کار می‌برند. در هر حال با به وجود آمدن یک اصطلاح جدید در دنیای قهوه انتظار می‌رود ارزش نوظهوری به مشتریان ارائه شود و هاوس بلند تا به امروز توانسته است به عنوان یک نوشیدنی درجه یک نظر بسیاری از دوستداران قهوه را به خود جلب کند.

بسیاری از باریستاها در سراسر جهان پس از کسب اطلاعات لازم در مورد خصوصیات و جغرافیای انواع دانه‌های قهوه خلاقیت خود را با درست کردن یک قهوه ترکیبی به نمایش می‌گذارند. این قهوه ترکیبی به نوعی امضای رسترها محسوب می‌شود و فرمول منحصر به فرد خودشان را دارد. قهوه هاوس بلند یکی از انواع قهوه‌های ترکیبی است که نه فقط در ترکیب کردن بلکه در دم کردن نیز می‌تواند فرمول و قوانین خاصی داشته باشد.

خشک کردن قهوه . از کاشت تا برداشت

روش دم کردن قهوه هاوس بلند

دم کردن قهوه عامل مهمی در طعم و رایحه نهایی آن در فنجان است، معمولا ترجیح مصرف‌کننده نهایی این است که تعیین می‌کند قهوه چطور باید دم شود اما هر نوع دم کردنی مزایای خاص خودش را دارد.

وی سیکستی، کمکس، دستگاه اسپرسو و فیلتر کافی بهترین گزینه‌ها هستند و بهترین عصاره قهوه را با این روش‌ها می‌توان آماده کرد.

دم کردن قهوه به خودی خود نوعی هنر است؛ از دمای آب گرفته تا شناخت طعم انواع دانه‌های قهوه و تهیه یک فنجان قهوه، آن طور که به نظر می‌رسد ساده نیست. قهوه هاوس بلند در فنجان شما بسته به زمان و انرژی که برای برداشت، رست کردن و تست انواع دانه‌های قهوه برای ترکیب کردن صرف می‌شود می‌تواند طعمی متفاوت داشته باشد.

قهوه هاوس بلند کافه رئیس رایحه، طعم و غلظت کاملا متعادل و مطلوبی دارد، مزه غالب این قهوه آجیلی و شکلاتی است که طی فرآیند رست کردن برجسته می‌شود. این قهوه ترکیبی است از دانه‌های مرغوب عربیکا که از آمریکای لاتین وارد می‌شود و به طرز مطلوبی تا رنگ شاه بلوطی تیره رست می‌شود. هاوس بلند کافه رئیس یکی از نخستین قهوه‌های ترکیبی ماست که سال‌هاست به بسیاری از دوستداران قهوه ارائه می‌‌نماییم و هم اکنون می‌توانید با ثبت سفارش در فروشگاه رئیس بسته های ۲۵۰ گرمی، ۱ کیلوگرمی و ۴ کیلوگرمی آن را در لحظه به صورت دانه و یا آسیاب شده برای دستگاه خود تحویل بگیرید.

قهوه هاوس بلند

4 دیدگاه “این ترکیب تو را جادو خواهد کرد

با سلام چطور می تونم سفارش دهم

کافه رئیس

سلام
وارد فروشگاه رئیس شوید آنلاین هر کدام از قهوه ها را می توانید سفارش دهید.
https://raeescoffee.com/products/coffee

mastaneh

سلام میتونیم این قهوه با روش قهوه ترک دم کنیم؟؟؟
یا فقط با دستگاه؟

امکان نوشتن دیدگاه وجود ندارد !!